Pisztránghorgászat, 2020 -as nyitónap

Végre megérkezett a nap. Betektáltuk a munkát, és most itt az ideje, hogy összegyűjtsük. Megvizsgáltuk a térképünket, és kidolgoztunk egy játéktervet azokra a területekre, amelyekre irányulunk. Először a fő helyünkre mentünk abban a reményben, hogy megújult lendülettel kezdjük el egy napot. És fiú, mi is leszünk.

Két horgászrúddal kezdtem el horgászni- az egyiknek volt egy bobber és műanyag, a másiknak pedig egy kis kanál volt egy csomóponthoz. A bátyám, Matt csatlakozott, és egy egyszerű, de hatékony jig -mel és féreggel fogott halat.

A kezdetektől kezdve a halászat kikapcsolt volt. Egy órán belül 2 ember számára elkaptuk pisztrángunkat. Összesen körülbelül 15 halat fogtunk el, és 4 patak pisztrángot és 2 barna pisztrángot kaptunk. A terv nagyon egyesült.

A legőrülelmesebb rész az volt, hogy milyen gyorsan történt minden - órákig lovagoltunk, halászbotokat gyűjtöttünk, és az elmúlt két hónapban megvizsgáltuk a tartalékokról szóló jelentéseket, és a pisztrángnyitó úgy érezte, hogy mindez véget ért, mielőtt megkezdi.

Azt hiszem, ez a valódi siker jele. És a pisztráng -szezonban sok idő van és még sok más patak a felfedezéshez.

Reméljük, hogy ez a történet elősegíti az új halászati ​​kaland megvilágítását, vagy arra ösztönzi Önt, hogy fedezze fel a ház melletti helyi vizek egy részét.

Az elmúlt másfél hónapban kicsi hajléktalan hajléktalan emberré váltam, nem pedig egyenruhává, hanem a Közép -Nyugat pisztrángjának rajongójává, amely fonást visel és vásárol a Walmartban.

Ne érts rosszul, szeretem a kiváló minőségű felszereléseket a szabadtéri tevékenységekhez, és csodálom azt a készséget és a türelmet, amely a halászok-muhák birtokában vannak. Ennek ellenére a Közép -Nyugatról kukoricát tápláltam, és ahol nőttem fel, a hagyományos felszerelés uralkodik.

Pisztrángot fogni a Közel -Nyugaton

A kis patak barna pisztráng egy kis ingatagot fogott el.

Miután Chicago közelében halászokként nőttem fel, nem fordítottam nagy figyelmet a trationra- a helyi fajokra összpontosítottam, mint például a sügér, a ponty, a harcsa és a panfák. Amikor szerencsém volt, hogy északra menni, Wisconsinba, Muskba, Sea Pike -ba vagy az északi csuka minden reggel az ágyból hoztak ki.

Csak egy későbbi életkorban rájöttem, hogy Wisconsin az ország legjobb pisztráng -halászatának háza volt. Rejtett pisztráng kincsek közvetlenül az orrom alatt.

Hogy hiányoltam? Ez az őrület, hogy soha nem adtam esélyt ennek a halnak. Az időnek megváltozott, és megnyitom a "Driftless" -t.

Keresse az Off -Road -ot

Megtörte a pisztrángot a visconsin számára.

A meghajtó a délkeleti Minnesota, a Wisconsin délnyugati részén, Ayov északkeleti részén és az Illinois-i távoli északnyugati testületben borította.

A jégkorszakban, amikor a Közép -Nyugat nagy részét óriási gleccserekkel simították, mint például egy palacsinta, a sodródás nélküli régió elkerüli a golyót, és sokkal érintetlenebb maradt. Ez egy dombos terepen, völgyek és patakok kivonattal pontozott területét hagyta.

Mérföld / kilométer tiszta, áramló patakok a régióban átfolynak. És ezek a helyek találhatók pisztrángot.

Brooke, Brown és Rainbow pisztrángot Driftless Waters House -nak hívják, de ez csak a Brooke Trout (szeretett), amelyek ebből a területből származnak. A legmagasabb minőségű pisztráng -patakok driftless -ben tiszta, tiszta víz van, és nincs szélesebb, mint egy vidéki út.

A pisztráng elkapására készül

Brown Trout-egy európai megjelenés, amelyet az Egyesült Államokban tárolnak a 19. század óta!

A pisztrángot széles körű felszerelés, prezentációk és technikák segítségével foghatja el, de ma nem megyünk a részletekbe. Mindent megkönnyítünk, és talán a leghatékonyabb pisztráng -csali - épített -in fonó.

Pisztránghorgászat, 2020 -as nyitónap

Épített -A fonógépek szinte minden olyan területen imádják a halászokat, ahol pisztráng úszik. A forgó pengék segítenek az agresszív pisztráng hihetetlen csapásainak alkalmazásában, és a hátsó hármas horgok tökéletesen megbirkóznak a horogon tartó halak tartásával.

A legtöbb halász, aki lineáris fonógépeket felszerel, köti össze őket 4-6 font tesztelésére egy rövid, könnyű forgó kombóban.

A könnyű horgászbot lehetővé teszi a kis csalik könnyű dobását, ami növeli az elhagyási távolságot, és csökkenti a halak ijesztésének esélyét. A rövidebb rudat a legjobban használható egy korlátozott térben. És a fenéktelen területen ez a játék neve.

Törvények a vízhez való hozzáférésről, amely a halászokat részesíti előnyben

Fwisconsin liberális törvényekkel rendelkezik a vízhez való hozzáférésről sok más államhoz képest.

Visconsin törvények a vízhez való hozzáférésről inkább a halászokat részesítik előnyben. Wisconsin államban, ha törvényesen bemegy a folyóba vagy a patakba, folyamatosan vándorolhat ezen a tónál, ha a lábad nedves marad. Ha a területek nem lesznek vízen keresztül (túl mély, akadály), akkor átlépheti ezeket a területeket a partról.

Pisztránghorgászat, 2020 -as nyitónap

Ez azt jelenti, hogy jogilag parkolhat autóját Wisconsinban a legtöbb vidéki út oldalán, felvázolhatja több vállát, valamint sétálhat és halak sok kilométerre a Közel -Nyugat legszebb kerületein keresztül.

Vannak -e a pisztránghorgászat?

Ez a bátyám, Matt, pisztrángjával állva a családunk előtt A-keretű kabinet.

A belső pisztrángszezon Wisconsinban januárban csak halászat és halak előállítására nyílik meg, és május első szombatján kezdheti el a horgászatot.

Március óta a testvéreim és én elkezdtük felfedezni az új patakokat és patakokat, megpróbálva kidolgozni egy játéktervet a pisztráng 2020 -as szezonjának újonnan belépőjének.

Pisztránghorgászat, 2020 -as nyitónap

Gyorsan megtudtuk, hogy sok vizet kell lefednie, és mély gödröket kell keresnie a pisztráng megtalálásához.

Tavaly márciusban és áprilisban a helyi patakokat fésültük mély gödrök és éhes pisztráng keresésére. Ha elkapjuk a halakat a helyről, akkor a GPS -en megjelöljük a helyet, majd továbbmozdulunk.

A pisztráng horgászatának végére csónakot égettünk csalikkal és több tartályokkal benzinnel, de végre elkészítettünk egy tervet a nyitónapra vonatkozó játékra.